piątek, 20 lipca 2018

Prezent na roczek .




Prezent na roczek by .
Pytacie mnie, co kupić maluchowi na pierwsze urodziny, jaki prezent na roczek. Mamy kilka sprawdzonych rzeczy, ale podpytałam też znajomych, co sprawdziło się u nich. Powstała z tego całkiem spora dawka inspiracji.Wszystkie pokazane przeze mnie propozycje zostały pokochane przez małych roczniaków. To dzięki nim powstał ten wpis.
Korzystajcie.
Oczywiście po kliknięciu na każdy z podpisów zostaniecie przeniesieni na stronę sklepu, w którym można kupić daną rzecz.

Prezent na roczek – jeździki

Jeździk to prezent na roczek, który sprawdza się zawsze. Maluchy czasami korzystają z jeździków nawet i kilka lat. Poznajcie moje propozycje.
jezdzidla by .

Prezent na roczek – tipi / domki / namioty

Znacie roczne dziecko, które nie chowałoby się pod stołem, pod kołdrą, za zasłoną? Maluchy w tym wieku uwielbiają tworzyć sobie małe domki z przeróżnych rzeczy. W sklepach można znaleźć również gotowce.
domki

Prezent na roczek – bujacze na biegunach

Nie wszystkie dzieci lubią się bujać. Warto jednak mieć w domu jakiś bujacz lub huśtawkę. Bujanie genialnie stymuluje układ przedsionkowy.
prezent

Prezent na roczek – skoczki

Dzieciaki uwielbiają podskakiwać. Rocznym maluchom jeszcze trudno jest oderwać pupę od podłoża, ale na skoczkach wychodzi im to całkiem sprawnie.

Prezent na roczek – pchacze

Pewnie większość z Was wie, że chodziki to zło i powinny zostać zakazane. Jest jednak świetna zabawka, która pomaga dzieciom w nauce chodzenia. Tak, tak, to właśnie pchacz. Specjalnie wybrałam drewniane pchacze (w większości przypadków można przy nich regulować prędkość kręcenia się kółek.
pchacze

Prezent na roczek – ciągacze

Gdy dziecko zaczyna chodzić, uwielbia wszystko za sobą ciągnąć. Warto wtedy pomyśleć o zabawkach do ciągnięcia.

ciagacze

Klocki

Wybór klocków dla maluchów jest teraz ogromny. Od Was zależy, które wybierzecie. Ja polecam wszystkie pokazane poniżej.

klocki

Prezent na roczek – piramidy / wieże

Roczny maluch potrafi już złożyć wieżę z kilku klocków. Jednak najlepszą zabawą jest burzenie wieży zbudowanej przez rodzica.

Układanki / puzzle

1,5-roczne maluchy już zaczynają się interesować składaniem pierwszych puzzli. Wszystkie pokazane przeze mnie, zostały przez nas przetestowane. Wszystkie uwielbiamy.
ukladanki

Prezent na roczek – sortery

Po roczku moje dzieciaki uwielbiały dopasowywać rożne kształty do otworów.

Prezent na roczek – książki

Według mnie książka to najlepszy prezent na roczek. A już książki wspierające mowę, to strzał w dziesiątkę.
prezent na roczek Jano i Wito w trawie_Ksiazki dla dzieci01 by .
Najlepszą książką, jaką można kupić w prezencie na roczek, jest „Jano i Wito w trawie” – Jano i Wito w trawie
10157306_1581705345387387_7182796434002312838_nJeżeli chcecie poznać więcej tytułów, które sprawdziły się u nas, zerknijcie do wpisu ROCZNIAK CZYTA Najlepsze książki dla niemowląt i rocznych dzieci
A może Wy podpowiecie, jakie jeszcze polecacie książki na roczek?

Lalki

Lalkę powinno mieć każde dziecko. Czy to dziewczynka, czy chłopiec. Nie mieliśmy wszystkich poniżej przedstawionych, ale polecały mi je znajome, które mają córki. Ja jestem zakochana w pierwszej i piątej.

Prezent na roczek – wózki dla lalek

Wózek to nie tylko propozycja dla dziewczynek. Również chłopcy uwielbiają pchać wózki. Co prawda często traktują je taczki. Najmłodszym roczniakom służą również za pchacze.
wozki

Samochody

W pokoju malucha (obojętnie jakiej płci) powinno znaleźć się przynajmniej jedno małe autko.
autka

Prezent na roczek – pamiątki

Wiele osób pyta mnie o pamiątki na roczek. Wybrałam te, które znam. Jeżeli macie swoje typy, koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach.
pamiatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz